ҩҨ ϹӊӑῇÐ ϹӊӑῇÐị ? Ҩҩ
تو فاضلاب بــــــرو . . . تو فاز لاو نــــــرو

 

شیطونه میگه ::

یکی بزنمش فیگورش یادش بره شیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

عقدش کنمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

لهش کنمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

بوسش کنمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

یه کاری کنم از دانشگاه پرتش کنن بیرونشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

برم لوش بدم بیان بگیرنششیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

یه کاری کنم بیان ببرنش سربازی شیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

از  سایت خودم بندازمش بیرونشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

اددش کنمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

عاشقش کنمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

از عشقش دورش کنمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

کامپیوترشو بسوزونم شیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

بندازمش تو درهشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

مامانم گفته حرف شیطونه رو گوش نکنمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

خودم با شیطونه یه نقشه باحال واسش میکشیمشیطونه میگه که ...!!! (طنز) 

 

من بچه خوبیمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

شیطونه هرچی میخواد بگهشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

قبلیمو دوست دارم کاریم به حرف شیطونه ندارمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

یه گلوله حرومش کنم شیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

بندازمش جلو سگ بخورتششیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

خرش کنم ببرمش خونمونشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

ببرمش خونمونو جارو کنهشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

 همچین بزنمش یادش بره کی اومده کی میخواد برهشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

 باید عرض کنم کهشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 مجبورش کنم اینجوری برام برقصهشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 جفت پا برم رو صورتششیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

 با سر برو تو دیوار از دستش راحت بشیشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

بگیرم یه ماچی ازش کنمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

-بشینم تا صبح بهش بخندمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

برم بخوابم دیگه دیر شدشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

یه سوزن بهش بزنم حالش جا بیادشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 این دکمه رو بزنم از شر کلوب خلاص بشمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

حال ندارم پست بزنم بیخیال شیطونهشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 

وصلش کنم به سیم برق جزاغاله بشهشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

بزارمش سر کار بخندمشیطونه میگه که ...!!! (طنز)

 



نظرات شما عزیزان:

پناه
ساعت15:28---8 تير 1393
وبت عالیه مطالب با دقت طرا شده افرین

saman
ساعت23:46---7 تير 1393

خیلی جالب بودددددد


سعید 
ساعت19:22---7 تير 1393

سلام
وبلاگ فوق العاده ای داری عزیز تا حالا همچین وبلاگی ندیده بودم.
نمرت 20



رامین
ساعت13:19---7 تير 1393
سلام وبلاگ جالبه چه حالی داری این همه مطلب گذاشتی اهنگتم قشنگه



boyfastfinger
ساعت13:17---7 تير 1393
اوکی .مطالبت رو خوندم عاااااااالیییییی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ یک شنبه 6 / 4 / 1393برچسب:سر کاری,خنده دار,شیطونه,باحال,جالب, | ساعت18:36 | نویسنده fati tala
|