رفاقت
ҩҨ ϹӊӑῇÐ ϹӊӑῇÐị ? Ҩҩ
تو فاضلاب بــــــرو . . . تو فاز لاو نــــــرو

به  خد ا  نگوئيد  من مشكلات  بزرگي  دارم

به مشكلات بگوئيد من خداي بزرگي دارم

 

 

 

ما جام رفاقت با هر که نوش کنیم

نامرد روزگاریم اگر او را فراموش کنیم



داستان زندگی هرکس به سان شعله چراغیست که روشنی اش از دوستان با وفاست !



سلامتی کسی که وقتی بردم گفت:
اون رفیق منه …
وقتی باختم گفت: من رفیقتم !



ما دوستان واقعی را در قلب خود جا کرده ایم، هر چند قلب ما برای بزرگان کوچک است !

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
ღ´¨`*•ღ´¨`*•—



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ چهار شنبه 6 / 3 / 1392برچسب:رفاقت,عشق تلخ, | ساعت13:56 | نویسنده FaTeMe
|